Training schema`s

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Training schema`s

Wat ik mezelf afvroeg is bij de schema`s die jullie geven zie ik heel vaak dat je een spiergroep maar 1x per week traint.
    Is dit niet te weinig? Ik dacht dat je om te groeien een spiergroep 2x per week aan moet pakken.

Heb het ff verplaatst naar het juiste forum..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Rust is het samen met voeding het belangerijkste in de sport.
      als 1x per week een spier traint krijgt hij voldoende rust en tijd om te herstellen. Ga je hem vaker trainen gaat het juist negatief werken en is de kans op overtraining en dus ook spier afbraak groot..

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (harold @ Aug. 16 2005,16:26)]Rust is het samen met voeding het belangerijkste in de sport.
        als 1x per week een spier traint krijgt hij voldoende rust en tijd om te herstellen. Ga je hem vaker trainen gaat het juist negatief werken en is de kans op overtraining en dus ook spier afbraak groot..

Grtz..
        Hierbij wil ik aan toevoegen dat een spiergroep die achter loopt je wel 2x per week ZOU kunnen trainen.
        Maar doe dit niet te lang
        Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Idd het kan alebei, vaak is het als iemand hem 1 x in de week traind maximal, en 2 x in de week is 1x max en de 2de is om hem nog een prikkel te geven dus niet max training maar net genoeg. Ik heb met alebei goede ervaringen.....

Grt R

Comment

Het kan wel, maar dan moet je traininsschema daar op aangepast zijn. Bijv. een full body workout 3x per week.

Zelf vind ik dit niet prettig trainen. Als je een spier 1x per week traint kan je je volledig op deze spier richten en maximaal belasten.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

antwoorder genoeg

wil alleen even toevoegen dat ieder lichaam anders reageerd op bepaalde trainingen
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ReyMysterio @ Aug. 16 2005,16:28)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (harold @ Aug. 16 2005,16:26)]Rust is het samen met voeding het belangerijkste in de sport.

Grtz..
                Hierbij wil ik aan toevoegen dat een spiergroep die achter loopt je wel 2x per week ZOU kunnen trainen.
                Maar doe dit niet te lang  
                Zou inderdaad kunnen maar zorg dan wel dat er minstens 96 uur tussen beide trainingen zit.

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X